Garantie voorwaarden

iRepair – Berkel Enschot geeft 6 maanden garantie op de functionaliteit van de door ons vervangen onderdelen. Uiteraard met uitzondering van vloeistof, of later toegebrachte schade zoals bijvoorbeeld val / stoot / druk schade. Deze garantietermijn gaat in zodra u als consument betaald heeft. Bij waterschades kunnen wij enkel garantie geven op de vervangen onderdelen. Indien blijkt dat de oorzaak van de klacht een andere is dan die bij de vorige reparatie, dan worden de kosten van de nieuwe reparatie aan de klant doorberekend. Na hernieuwde reparatie gaat de garantie opnieuw in. Wij streven ernaar om elke klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

iRepair Berkel-Enschot geeft 1 maand garantie op high copy schermen. Uiteraard met uitzondering van vloeistof, of later toegebrachte schade zoals bijvoorbeeld val / stoot / druk schade. Deze garantietermijn gaat in zodra u als consument betaald heeft.

Wij maken enkel gebruik van originele / OEM onderdelen waardoor het zelden voorkomt dat iets niet goed werkt. Het kan voorkomen dat er een productiefoutje tussen zit. Daarom raden wij u ook aan om uw bon goed te bewaren. Wij kunnen namelijk aan een pintransactie nooit zien om wat voor onderdeel of welke reparatie het gegaan is. En kunnen dus geen pin afschrijving accepteren voor de garantiebewijs.

Wanneer u uw toestel inlevert voor reparatie gaat u automatisch akkoord met deze algemene voorwaarden